CLARUS HR INFO

CLARUS HR INFO

Permite interactiunea angajatilor cu departamentul de resurse umane prin intermediul sistemului software. Aceasta se realizeaza in ambele sensuri, atat dinspre companie inspre angajat, cat si dinspre angajat catre companie.

CLARUS HR Info permite generarea si managementul cererilor de concediu si automatizarea fluxurilor aferente de aprobare a acestora, permite generarea la cererea angajatului unor adeverinte care pot fi livrate in mod automat. Prin intermediul acestui modul departamentele de resurse umane pot livra informatii salariale catre angajat, pot realiza sondaje rapide in randul acestora.

Tot aici sunt livrate informatii legate de consumul de la cantina al angajatului, de subventia de masa primita din partea companiei, poate fi consultat meniul de la cantina si pot fi efectuate comenzi pentru zilele urmatoare.

Nu în ultimul rand, angajatul poate vizualiza informatii legate de pontajul personal si poate solicita prin intermediul platformei modificari ale acestuia.

Există in CLARUS HR Info si anumite functionalitati dedicate celor care sunt sefi peste un grup de angajati si care pot face prin intermediul platformei anumite modificari in numele angajatiolor din subordine sau pot oferi aprobari pentru cererile venite din partea acestora.

CLARUS HR Info

Interactiunea este posibila prin intermediul a doua tehnologii. Angajatii din productie pot interactiona cu sistemul prin intermediul unor infochioscuri amplasate direct in spatiile de productie. Acestea au o interfata prietenoasa, intuitiva, cu butoane mari. Ecranele de tip touch simplifica si mai mult folosirea acestui tip de echipament. Personalul administrativ (TESA) si angajatii care au statii de lucru sau echipamente mobile (inclusiv telefoane smart) din partea companiei, pot accesa functionalitati similare prin intermediul unei platforme web (prin intermediul unui browser). Practic este nevoie doar de o conexiune la rețeaua internă a companiei, conexiune care se face respectand toare regulile de securitate ale companiei.

Functionalitati:

  • Automatizeaza anumite fluxuri din companie si degreveaza astfel departamentele de resurse umane de anumite sarcini.
  • Asigura o viteza crescuta de raspuns la diferitele solicitari care vin din partea angajatilor.
  • Ofera angajatilor posibilitatea de a consulta anumite informatii personale (flurutas de salariu, situatie zile concedii, pontaj, consum cantina, situatie subventie cantina).
  • Livreaza rapid si in mod automat anumite documente catre angajat, folosind tehnologiile si respectand politicile de securitate ale companiei.
  • Ofera o imagine de ansamblu departamentelor de resurse umane, chiar si atunci cand fluxurile sunt integral automatizate.
  • Elimina nevoia de interactiune fizica dintre angajat si un reprezentant al departamentului de resurse umane.
  • Se pliaza pe infrastructura hardware deja existenta intr-o companie si nu necesita investitii suplimentare din acest punct de vedere.